I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-10-08

Ty så roar mig att skapa!

Jag har fått ett kreativt ryck igen. På tiden, kan man tycka; jag har legat i skaparkoma hela sommaren och inte åstadkommit ett smack. Till höger ett exempel på min yrvakna kreativitet, ett långt silverhalsband fick tjäna som modell i mitt spontana photo-shoot. Eftersom det är roligt (och tacksamt) att leka i Photoshop kan man se en variant av samma bild här i mitt webbgalleri. Just a little something, courtesy of Moi.

Och nej, jag låter inte min nyfunna energi gå till spillo. Jag har skisser på gång, hoppas kunna skicka in lite material till kreativt projekt no. Uno (Top Prio) nu i veckan. Konceptskisser, mest, men ändå något.

Man kan fråga sig hur det kommer sig att jag jobbar så mycket med spelkortsdesign? Det kanske är en trend just nu? Man kan även fråga sig hur länge denna inspirations-boost kommer att hålla i sig. Lägg en beställning nu för att ta reda på det! *snerk*