I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-09-30

Slut på September

Höst höst höst, gula löv överallt och kallt. Men titta, en rolig tävling med illustrationstema! Nice.

En vacker dag, när jag har mindre plugg, tentaångest och jobb att se fram mot, ska jag sätta tänderna i mina tvåhundrafemtioelva kreativa projekt. Ser fram mot det. Just nu måste jag dock koncentrera mig på Art Nouveau, Art Deco samt strategisk planering. Samt springa till jobbet om... 45 minuter.

Nåväl. Funderade på det där med mode och bloggar... till höger en bild av min karaktär anywayz i en utstyrsel hon "aldrig" skulle ta på sig. Inte för att hon inte gillar raffsets, utan för att de med stor sannolikhet skulle falla av. Det är inte lätt att vara en streckfigur på Tha Catwalk. Det är inte lätt att vara modebloggare heller, tycks det mig. Finns det någon grupp som är mer utskälld i bloggosfären?

Kreativt projekt no. ett är ett skissförslag som jag (typ) har börjat på. Top Prio på det jobbet. Top Prio även på tentan på fredag, synd bara att jag inte fått tag på den mest relevanta boken än... Jag gillar organiserat kaos, men Uni är mest bara rörigt. Ingenting fungerar och ingen vet varför, som det stod på de där klasströjorna man kunde köpa en gång i tiden. Those were the days.

Inga kommentarer: