I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-09-02

Google 'round the clock

Idag lanseras tyligen en ny webbläsare från Google. Jag är rätt nöjd med Firefox, men ska såklart testköra den nya vid tillfälle. Det faktum att det finns en introduktion/informationsfolder som är gjord av Scott McCloud gör mig lite exalterad. Gotta gotta check it out!

Det är en i övrigt grå dag idag, fösta skoldan. I synnerhet om man jämför med igår, som var en härlig höstdag, varm och solig. En tripp till IKEA som efterrätt till att ha hjälpt en kompis att flytta satte dessutom guldkant på tillvaron. Men utsikten att få leka i en ny browser och läsa lite McCloud lättar upp dagens vedermödor! Nu ska jag kila ner till Uni och fördjupa mig i Kommunikationsvetenskap. Ska även passa på att spana efter den poster jag skickade in i söndags, ska bli kul att se hur den tar sig ut.

Inga kommentarer: