I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-10-02

I övrigt...

En kurvig kvinna vinner America's Next Top Model. Vi skriver år 2008. Yay?

Whitney var inte min favorit, jag trodde på Anya. Men min favorit brukar ju å andra sidan inte vinna. Jag undrar hur länge Top Model kommer att hålla på? Nu kommer ju en ny modelltävling för killar och tjejer, Make me a Supermodel. Jag skulle vilja se den där tävlingen de hade för några år sedan, där de tävlande fick jobba på riktigt. Den som fick minst antal bokade jobb, eller tjänade minst pengar, åkte ut. Jag har för mig att en svensk kille var med i den showen. Men var den brittisk eller amerikansk?

Det regnar, regnar, och regnar lite till. Jag borde sova, men min dygnsrytm är upp och ner. Tur att jag inte ska upp någon särskild tid imorgon. Kudden, vän i nöden, börjar dock kännas ganska lockande. Ljuva Oktober, jag tror att du har vattnat var kvadratcentimeter av denna stad vid det här laget. Kan du vara så vänlig att lägga av?

Inga kommentarer: