I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-10-12

The winner is...

Veronica Maggio har en wannabee i Syndsvall. Veronica Maggios wannabee har en egen fanclub. (Du vet vem du är.)

I alla fall. Mina mobilkamerabilder blev som synes inte helt... tydbara... alls, men hursomhelst ser man ju att det var roligt. Och glatt! Eller, det var roligt och glatt för den lilla klick som dansade på scen i alla fall. På ST.nu finns en video som indikerar att resten av publiken verkade rätt... avtända. I'm used to more action!

Modevisningen tyckte jag lämnade en del i övrigt att önska, men Top Model-påverkad som jag är är det klart att jag är bortskämd. Och det var ju faktiskt inte modellernas fel att jag inte blev heltänd av vad jag såg på Catwalken. Showen som helhet hade i övrigt mått bra av en konferencier, ni kan anställa mig nästa gång så styr jag upp det åt er. Lovar.

Om jag inte hunnit flytta hem innan dess, vill säga. Jag känner på allvar att det börjar bli dags. Det händer så lite här. Torget är helt dött och övergivet en fredagskväll i oktober, inga glada kompisgäng på väg till nån klubb, inga omslingrade par på väg till eller från nån föreställning. Inte ens en kö utanför (den helt tysta) puben. Det är så fel! Nu har jag gjort den här stan, det är dags att dra vidare. Ni har varit en underbar publik. ;p

I övrigt förstår jag inte riktigt Bloggy (where's the FAQ, dammit?) och mitt Internet går ner en gång om dan. Tur att jag har mobilt bredband också. Once an addict, always an addict. Peace and löööve.

Inga kommentarer: