I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-08-05

Yours truly, la Fashionista

Jag har haft en fantastisk minisemester, har bara gjort roliga grejer (nästan - tvätta räknas som nytta snarare än nöje) och skämt bort mig själv. O har också hjälpt till med bortskämmandet; vi firade ettårsjubileum med frukost på sängen och sprang på IKEA (svenskt folknöje). Skorna är en tidig födelsedagspresent till mig själv, från have2have. Förhoppningsvis är skor via nätköp en bra idé.

Minisemester i all ära, vad jag vill veta är vad som hänt med mitt fina sommarväder? Det är sommar, även om jag sett nån sorts tjuvstart på Halloween-kommersen i en viss designbutik. Jag jobbar i nån vecka till, sedan har jag ledigt tills skolan börjar (ryyys). Sol, tack!

Nedan: jag kör inte så mycket ego-boosting i min blogg. Det är även glest mellan modebilder, dagens outfit och nakenbilder som postats eller plåtats i olika stadier av berusning. Därför tänkte jag i någon mån lindra mina läsares kliande begär efter dylika konstverk (you itch, I scratch) och presenterar härmed stolt mina ögonfransar. Härligt böjda, högteknologiskt formade och förlängda (med vad det nu var det stod att den där mascaran som skulle vara så bra skulle forma och förlänga med) samt stilfullt sotade (med densamma). Som extra bonus, kära läsare, får ni även mina ögonbryn. Kärleksfullt sönderplockade kan dessa åtnjutas tillsammans eller var för sig. Jag har helt enkelt fantastiska gener, och tvekar inte att föra dessa vidare närhelst tillfälle yppar sig*.




*Nej, tyvärr, detta är inte en kontaktannons. Sorry.


.

Inga kommentarer: