I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-05-13

Här sitter jag och är fantastisk!

Laddar inför kommande nattjobb; satt uppe och läste Martinakoden till 02.00 och tvingade mig själv att stanna i sängen till 12.00 idag. Jobba till 05.00 imorgon natt kommer att gå så bra så. Dessutom är jag Absolutely Fabulous i morgonrock.

Intervjuer inför B-uppsats är inplanerade till på torsdag (kul att gå upp tidigt mellan två nattpass, men vad gör man inte för de akademiska meriterna?), jobbintroduktionen igår gick bra och första reklamjobbet för kårhusets PR-grupp är inskickat. Jag är så produktiv så ni anar inte. Lite kreativt sneaky sådär tänkte jag även befästa min titel som AD för Kårhuset genom att helt enkelt titulera mig själv som detta och stirra ut vemhelst som protesterar. Mwahahaha!

En gång när jag var liten stötte jag på en människa som tyckte att "det är inget kul att berömma dig, du berömmer ju dig själv hela tiden, ju!". Och ja, det gör jag. Jag tycker fortfarande lite synd om sagda människa, som tydligen inte fått lära sig att berömma sig själv. Här sitter jag och är underbar, snygg, kreativ och fantastisk, och det vet jag om!

Men ni får gärna berömma mig ändå, om ni vill.

Inga kommentarer: