I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-05-19

That's Hott.

Såhär ser jag ut i cykelhjälm. Ungefär. Nästan precis så, posen inkluderad. Jag kan inte få nog av min egen spegelbild, ibland. Tur att jag lyckats slita mig, så jag kan posta lite väsentligheter på näääätet. ^_^

Jag tycker att det kan bli sommar nu, ser fram emot att bara jobba litegrann, sola, bada, softa med O, och teckna saker bara bara för mig. Le Grande illustrationsgig är avslutat, inskickat och finito, nu är det upp till spelmakaren att sälja in och marknadsföra... jag hoppas såklart att det går bra och att det säljer massor, så blir mina illustrationer berömda. Eller så.

Så snart jag får grönt ljus ska jag även pimpa bilderna här och i mitt galleri, det ska bli trevligt. Men i sommar ska jag som sagt teckna bara för mig, det ska bli en sammanställning av material till ett fanzine, är det tänkt. Har bara inte bestämt mig för vilket koncept jag ska köra på... olika texter och serier, eller en enda? Bara serier, eller blandat material? Färg eller svartvitt? Hemmakopierat eller upptryckt? Många ting att överväga blir det. Tur att jag är PR-skadad, så jag vet precis hur jag ska skapa mesta möjliga intresse... eller? o_O

Inga kommentarer: