I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-05-02

Pigs in Space, yo!

Skrev tenta ohyggligt tidigt i morse, nu känner jag mig nästintill bakis efter att ha sovit tentaruset av mig... var helt stissig när jag kom hem, men det kändes som att det gick rätt bra ändå.

Nu relaxar jag med Torchwood, i spänd förväntan att äntligen få återse Rymdgisarna från Doctor Who, "Aliens of London". Eller, om vi ska vara ärliga, för att få spana in Captain John Hart. Mums. Men även med en vag förhoppning om att någon gång få se en koppling mellan Gwen och Gwyneth från "The Unquiet Dead". Please?


I övrigt undrar jag varför folk är så upprörda över Fru Gårman? Jag tycker mest att det är lite roligt, även om könsneutrala skyltar för all del skulle vara mest passande i trafiken... eftersom det sägs att män har dålig simultanförmåga skulle de kanske distraheras av en Fru Gårman-skylt? [/sarcasm]

Inga kommentarer: