I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-04-28

Facebookparanoia



Pratade öronen av Darling C igår, för första gången på evigheter. Det visade sig att även hon sitter i Facebookträsket. Jag drabbades av Facebookparanoia och satte alla mina inställningar till doldis, så mig kan ingen hitta. Ring inte mig, jag ringer dig, typ. Mest för att jag inte tycker att några eventuella arbetsgivare har att göra med vad jag skriver för fånigheter till mina kompisar eller hur galet oprofessionell jag ser ut på alla partybilder. What happens online should stay online. Man hittar inte särskilt mycket om man googlar på mitt namn heller, de flesta resultat som dyker upp är inte jag. Det känns också bra. Jag vill gärna ha uppmärksamhet, men jag vill inte att DU ska kunna hitta mig. Eller så vill jag bara ha uppmärksamhet på mina villkor. Eller också är jag bara paranoid. Det är en fri värld, med härligt många valmöjligheter!

Imorgon är det PM-opponering, sedan är det Valborg. Jag har absolut inga konkreta planer, folk frågar mig redan vad jag ska göra på Midsommar när jag inte ens kan planera för två dagar framåt... det är förstås tentan som spökar, de har lagt den 2/5, en klämdag. Alla på MIUN är ytterst duktiga på framförhållning och god tidplanering. [/sarcasm]

Duktiga på lotterier är de dock, jag vann presentkort på Thai-Massage och prova-på pass på Yin Yoga, vad det nu är för något. Jag har bara gått på Power Yoga, så det ska bli kul! Men ååååh, massage, jag kan inte tro att jag scored so big, det är rena drömmen... ^_^

Inga kommentarer: