I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-04-24

En bild säger mer än tusen modeller

Tecknat är hett hett hett!
Även när jag missat vad det är frågan om är det alltid helt rätt!


Jag minns att jag såg De här modebilderna på nätet när det begav sig, men jag visste inte vad det rörde sig om; Simpsons som modeller för Chanel, Victor & Rolf med flera. Hett hett hett, som sagt. Och nu ska tydligen Hello Kitty stå modell för Dior. Sellout... nädå, det är coolt. I like. Läs mer här.

Nu är det full vår, vitsippor, tussilago och scilla blommar och pollenallergikerna gråter blod... eller snor, kanske. Jag är själv lyckligt förskonad från pollenchocker, men nyser ändå. Fast jag tror att förkylningen sjunger på sista versen nu. Lyckligtvis. Om den inte ger sig blir inga barn gjorda, som man så klämkäckt plägar säga. Strikt platoniska intellekt-barn blir det dock denna gång; tenta, uppsats och PM-opposition stundar. Flyg ut i världen, lilla PM, ut och pröva dina vingar!

EDIT: Vad var det jag sade?

Inga kommentarer: