I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-12-29

Near the end

Året 2008 drar en sista (lättad?) suck och tusen raketer sändas upp mot skyn för att fira. Om man firar att det nya åter börjat, eller att det gamla äntligen tagit slut, är inte helt lätt att veta.

Jag hade inga speciella nyårslöften inför året som gått. Små saker som man lovar sig själv riskerar man att glömma bort, stora saker - om de är viktiga nog - gör man ju ändå. Ta körkort, avsluta en utbildning, ta tag i sig själv. Sånt där. Så jag gör inga nyårslöften inför 2009 heller.

Eller, jag kan lova att jag inte ska droppa en massa spoilers om Doctor Who, Pushing Daisies och mina andra lieblings. Ni får snällt vänta eller ta reda på det alldeles själva.

Varför Buffys lillasyster är tjugo meter hög tänker jag inte heller berätta. So there. För man ska ju aldrig lova mer än man kan hålla.

Inga kommentarer: