I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-12-18

Jag mötte Lassie

Jag tror att jag just träffade John Malkovich i en hiss. Fast vid närmare eftertanke, vad skulle han göra på ett, om än fint, hotell i Sundsvall? Dessutom var han för kort för att vara John Malkovich. Men det lät precis som han på rösten.

Det kan i och för sig vara de aromatiska oljorna från kurbadet som talar, jag var på spa idag och blev ompysslad, peelad och masserad. Sköööönt var det. Sedan fick jag nagelförlängning (smaragdgröna klor) och fint julbord på ovan nämnda hotell. Det var där vi mötte John Malkovich, eller om det nu var ett hjärnspöke.

Julklapparna är skickade, det blev ingen apa, tyvärr. Alla som läste min blogg rusade tydligen och köpte upp alla apor, så det fanns ingen kvar till tonåringen. Det får bli en bok istället. Helt enkelt.

Imorgon blir det mer uppsatsjobb, på lördag är det julgodisverkstad och på tisdag kommer jag att i full panik inse att jag inte hunnit julshoppa till O än. Men det är lugnt, jag vet vad jag ska köpa. Och det är inte en bok. Promise.

Inga kommentarer: