I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-07-23

Million Euro Baby

Dagens Friendly Hostility är underbar:

-Adam and Eve were made male and female for a reason.
-By that logic: there are more than two haircolours out there. Yet Adam and Eve could only have had, at most, two types of hair colour between them. Does this mean god consider other colours of hair to be against nature?
- ...


Hehehe.

I övrigt måste jag erkänna att jag är lika bränd som pappan som åkte dit efter att ha fotat sitt barn badandes i stulna pengar; aldrig i livet att jag kunde låtit bli att knäppa kort på en sån sak! Däremot kan man fråga sig huruvida hela bedrägeriprojektet var så lyckat när det bara verkar vara barnet som får rum att bada i sedelhögen?

Nu ska jag ut i solen och få lite D-vitamin, eller vad det nu är man får av solen. Folk som kommer tillbaka från semestern suckar och börjar tala om att "nu är det snart vinter, håhåjaja". De är, naturligtvis, bara bittra över att inte få vara lediga längre. Jag har alltid stört mig på dem som hävdar att Augusti är början på hösten. Deras glas blir aldrig mer än halvtomt. Det är ju först nu värmen kommer på riktigt, ju. Om bara några veckor är det jag som får "semester" ett slag innan skolan börjar. Mitt glas har alltid varit minst halvfullt.

Inga kommentarer: