I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-06-03

Ääääääntligen Soooommarrrrr!!!one!eleven!

Nyah. Nu ska jag bara överleva den här veckan (är på god väg), så har jag (nästan) sommarlov! w00t!

Det är nåt visst med att jobba natt på sommaren. När man cyklar hem i soluppgången (det är alltid underbart väder klockan fem på morgonen) får men en otrolig endorfinkick och känner sig fantastiskt lyckad och underbar. Möts man dessutom av syrener och blommande äppelträd är lyckan total. Det bästa är dock att man VET att det är tidigt på morgonen, och att man inte har något mer att göra denna dag, eftersom man redan jobbat klart! Det kanske skulle stått överst på listan.

Nu ska jag ner till das Uni och förbereda opponering, sen ska jag skapa skön konst (reklamblad) i Ps. Typ, nån gång i natt, för först ska jag nog slänga mig på det gröna, gröna gräset och njuta av nästan-sommarlovet som nästan börjat. Sweeeeet.

Endorfin är ett av mina favoritord. Jag använder det om och skyller alla former av eufori på endorfiner. Jag är härligt konsekvent, förutom när jag inte är det. It's because of endorphins.

Inga kommentarer: