I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-07-31

Film, annan film och illustrationer.

Bye Bye Bergman. Jag har bara sett klipp ur Bergman-filmer på filmhistorielektioner, så jag känner att I may be excused om jag tycker att det är en himla massa Bergman just nu.

På lördag ska jag se på Simpsons, huzzah! Synd att inte Sideshow Bob är med, han är min favorit... Fast jag tycker det är lite osmidigt att man inte kan förboka biljetter för helgen före onsdagar... Oldschool, perhaps?

Åh, och date date date. Såklart.

Nu!
Har jag skissat färdigt och börjat tuscha alla de tusen (typ trettio) illustrationerna. Yay! Jag har till och med satt upp de färdigtuschade bilderna på väggen som extra uppmuntran. Dumt bara att min dator inte funkar härute, eftersom jag vill att allt ska gå snabbt; kunde jag bara skjussa in bilderna i Photoshop allt eftersom skulle de bli helt klara direkt istället för ett steg i taget... Jag vill ta alla steg samtidigt i sjumilastövlar!

Inget nytt om jobb, intervjuer, lägenhet eller skola. Bleh. Men den sistnämnda bör ju höra av sig i veckan eftersom det är terminstart den 13/8. Imorgon, kanske?

Inga kommentarer: