I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-07-25

Önskas: Flugfri zon.

Jag gillar inte flugor. Jag gillar inte flugor precis så mycket som nån som inte gillar flugor gillar flugor.
Insekter som låter har jag överhuvudtaget inte särskilt mycket till övers för. Tänk myggor, tex. Jag kan gå med på att de flyger runt, suger blod och sprutar in lite giftigt anti-koaguleringstjosan som kliar som bara den. Men måste de låta så förbannat? Vore det inte bättre för hela artens överlevnad om de bara kunde smyga sig på helt tyst, get on with theirs och sedan pysa? Men nej, det är piiiiip, piiiiip.... (tystnad, tystnad, tyst-) PIIIiiiiiiiIIIiiiiip... Gah!

Men flugor. Flugor är värst. Surrar in i örat på en klockan fyra på morgonen och försöker para sig, helst i ansiktet på mig. Blääääh. Jag förstår inte hur folk kan få spatt över, säg, små spindlar som travar runt i taket. De är ju i alla fall tysta...

Imorgon ska jag hämta ut Potter- och Jordanböckerna, weee! Då kan jag begrava mig i dem ett slag och glömma bort hur frustrerande det är att försöka jobba på en dator som inte har Photoshop... eller, för den delen, mus. Paint är helt enkelt inte my editor of choice. Sorry.

Hm, det verkar som startsidan av bloggen uppdateras på den här datorn nu, det kanske bara var cookies som låg i vägen, då.

Inga kommentarer: