I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-07-07

Blött.

Regn regn regn.
Jag tyckte det kunde fått var fint när jag skulle ut på landet, men ack.
Fast det var väl bra iofs, det har varit så torrt här uppe i norr.
Det verkar redan ha dragit över, mer eller mindre, men det verkar ju som om det tänker vara regnigt och trist i helgen... dumt.

I övrigt hoppas jag att jag sover inatt. Tror jag får börja med nattfösare snart, om inte hjärnan slutar mala på kvällarna. Men nu är det iaf svalare, så... hoppas kan man.

Lite happy news var ett trevligt "vi har mottagit din ansökan"-brev;

Hej!

Jag vill börja med att tacka för din ansökan! Vad roligt att du är intresserad av att arbeta hos oss på [company] !

...


Ja, jag vet att det (troligtvis) är ett massutskick och inte riktat just till mig, men som omväxling till de företag som liknöjt väljer att inte svara alls när de fått en ansökan, var det väldigt upplyftande. Nu är det bara att hoppas på positiv vidareutveckling.

Inga kommentarer: