I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-07-15

Stress

Bara för att man ska och bör göra saker måste man väl inte bryta ihop alldeles bara för att man inte gör dem?

En av de saker jag inte gör just nu (fast jag borde) är tecknar. Exempel på vad jag inte tecknar till vänster.

Mnyah. Tomorrow tomorrow, maybe baby one more time etc.

En av de saker jag gör (fast jag inte borde) är beställer böcker. Lite Potter och Mycket Jordan. För att... för att det är prisvärt, och enkelt, och för att jag får spatt om jag inte får veta vad som händer läsa någonting kul. *harkel*

Annat kul: ska söka utbildning i norra ishavet som 4D-pilot. Jag föreställer mig att det går ut på att styra coola rymdskepp genom datanimerad rymd och få betalt för det. ...det, eller någonting om att bli kulturproducent i Tornedalen. Men jag hoppas på det första, såklart.

Inga kommentarer: