I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2009-09-18

Utelistan

Jag är inte med på nån officiell, hipp utelista, men jag är ändå ganska ute. Här följer några anledningar till detta:


  • Jag bryr mig inte om Anna Anka.
    Jag har bara sett henne på bild. Hon förefaller vara blond och lyft. Jag har inte bildat mig någon uppfattning om henne, och planerar inte att göra det heller. Möjligtvis på grund av att jag inte har kabel-TV.

  • Jag har inte läst "Hypnotisören".
    Och jag kommer förmodligen inte att göra det heller, eftersom jag i regel tycker att deckare är fullkomligt ointressanta.

  • Jag vill inte se "Flickan som lekte med elden"
    Se ovan. Boring, boring, boring.

  • Jag gillar inte IDÅL.
    Det är i och för sig inget nytt. Jag missade det tåget redan när programmet var färskt. Nu börjar det lukta unket.


Det känns rätt skönt att vara ute, faktiskt. Jag behöver inte uppfylla några som helst förväntningar.

Nu ska jag organisera min nya plånbok och skissa på min likaledes nya serieidé. Det är en serie som kommer att bli extremt smal eller väldigt bred, beroende på ur vilket perspektiv man läser den. Joanna Rubin Dranger är en del av inspirationen. Jag funderar på att bli hennes stalker på heltid, även om jag inte kan bestämma mig för om hennes hemsida är underbar eller hemsk. Lite både och, kanske.

Inga kommentarer: