I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2009-09-22

Those were the days

Regnigt, småkallt, grått. Perfekt. Detta var tänkt att bli Dagen då Jag Svarar på Alla Mail och är Allmänt Flitig. Men så vägrade Facebook samarbeta. Det är där jag har hälften av mailen. Och så, nånstans på vägen, tappade jag initiativet.


Gjort istället:

  • Hämtat nya sängkläder men inte bäddat rent

  • Sett gamla Parker Lewis-avsnitt. Nostalgi! Jag var kär i Frank Lemmer. Nittiotalet känns avlägset.

  • Blivit bjuden på date av Länsförsäkringar. En försäkringsagent ska komma och berätta om vår framtida relation. Jag är så nervös, ska jag ha håret utsläppt eller uppsatt? Vilket verkar mest ansvarsfullt?

  • Funderat på vilken färg jag helst vill ha på min hemsida. Screw the content, in med limegrönt! Det blir fint!

  • Läst bloggar.

I övrigt tycker jag att det var roligt att följa Abraham Benrubis karaktärsutveckling från storvuxen ligist till stor snäll björn. Att se Kubiac i Cityakuten är lika roligt varje gång.

Inga kommentarer: