I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2010-02-03

Klagovisa från Cybermyra

Jag gillar inte hemsidor som är gjorda helt i Flash/Java/Director/Whatever. Om de har en html-version av hemsidan som man kan aktivera när det går trögt går det väl an, men annars... Snyggt och flashigt, ja. (No pun intended) Funktionellt, njäe.

Slåss just nu med Twitterfeed, där jag registrerat mig någon gång i urtiden. Tydligen med nån typ av OpenID, för det är lögn att jag kan logga in med mitt mailkonto. Och alla OpenID-alternativ står och laddar, och laddar, och laddar, och laddar ...

Skapar ett nytt konto och kopplar ihop det med Twitter istället. Fast blir det inte konstigt då? Typ dubbelt? Detta inlägg blir således ett test; kommer det att dyka upp dubbla bloggposter i min Twitterfeed nu?

... allt jag ville var att klottra dit en rubrik för tweets som hämtas från bloggen. Ack ja.

Inga kommentarer: