I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-11-12

Minizine

Jag såg en video på YouTube om hur man kan fixa till att fint litet Fanzine på sex sidor. Det verkade både kul och smart, så jag gjorde ett sånt... och bestämde mig för att göra en presentation av fenomenet Minizine på Kommunikationen imorgon. Hepp!

Eftersom jag laddat upp det fina Minizinet kan ni ju börja ta och vika, allihop. Har man inget smart eller kul att skriva i Minizinet får det bli ett Minizine utan kakor, och det kan ju vara trevligt det med, för att parafrasera Pippi Långstrump på ett lätt osammanhängande sätt. Annars kan man kanske göra nån sorts julkort, eller fusklapp, eller... vad vet jag. Minizine for the world, yo!

I övrigt har vi massvis med snö här. Det borde bli jul snart, så jag får utlopp för alla julkänslor som börjat bubbla. Jullov, ja tack.

Inga kommentarer: