I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-09-05

Nummer Ett av Femtielva


Oh Hai! I'm in ur Uni readin ur stuff!


...jo men visst. Nu läser jag Webbdesignprogrammet på MIUN after all, no questions asked. Har även jättefin studentlägenhet med lyxigt minikök, woppie-yay!

Gjort idag: Bitit på naglarna
Haft introduktion för program med sammanlagt fem (5) studenter (Utgår ifrån att fler kommer?)
Fattat typ vad det rör sig om på mattelektion
Lunchat med G33k-grlz
Pussat på O
Varit på studentmässa och plockat gratis godis och pennor
Somnat på Uni
Druckit kaffe
Ätit middag med O's vänner
Visat min nya lägenhet för O
Pussat på O



Nu ska jag sova.

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej!

Kul att du gillade bilden hos mig men jag uppskattar INTE att du hotlinkar (direktlänkar) till bilden. Du får spara ner den och lägga den hos dig. Du "stjäl" nämligen min bandbredd jag betalar för.

Ett litet tips sedan, man lägger aldrig upp bilder man tagit från andras sidor utan att man frågar först, det tillhör netiketten. På våra sidor får man generellt inte ta ett dugg utan att fråga först. Denna bild är inte min men ändå.

Sök gärna på Google om du undrar, jag orkar inte förklara eftersom det är ganska grundläggande kunskaper om rättigheter och vad man bör göra.

Sliven sa...

Carina: Indeedy, my bad.
Om jag varit ännu duktigare hade jag kopplat min mail till mina kommentarer och sett ditt meddelande lite tidigare.

Google is my friend. Ta ta for now!