I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-09-17

Trött.

Ungefär sådär är det. Eller, ganska precis sådär.

Vaknade vid 04.17 inatt och kunde inte somna om, jag hade sån ångest över min dator som inte fungerar, det onda dataföretaget som ondskefullt sålde på mig en kass dator och sen inte hör av sig som de borde. Jag planerade långa blogginlägg om deras ondska, sen vaknade jag när klockan ringde och kände mig halvdöd. Dock, en skippad lektion och en timmes längre sängtid senare, mår jag något bättre. Dessutom har pengarna äntligen kommit, så nu kan jag betala hyra, köpa dammsugare, shoppa, festa och annat skoj. Tjoflöjt!

O har fixat fram en dator som jag kan använda så länge, mycket charmant av honom tycker jag. Hoppas bara den funkar ordentligt. Tangentbordet på lilla datorn har gått åt skogen; jag tror det var för att jag pluggade i mitt trådlösa utan att installera drivrutiner, då blir det inge bra. Och jag vet inte hur jag ska fixa det. Men om man har i det trådlösa funkar det fin-fint.

Usch, jag har inte fått gjort det jag skulle i helgen, matteuppgift och tecknaruppdrag och allt vad det var, men det vet man ju sen gammalt att det är svårt att få nåt gjort när man har sällskap... försöker intala mig att det inte gör nånting, än finns det tid etc etc etc. Hoppas att jag har rätt. Ska installera skrivare och PS på "nya" datorn, så blir iallafall nånting klart. Hepp.

Inga kommentarer: