I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-09-22

Ge mig Photoshop och jag ska vara dig evigt...

[insert adjective here]

Datorn jag har lånat läser inte DVD. =/ Jag avskyr fortfarande det ondskefulla skitföretaget som högaktningsfullt ignorerar mina rop på datahjälp. De ska allt få. På något vis.

Sneakpeak på nya anywayz som ska gå i nästa nummer av Kåridåren till vänster.Jag testade att ladda ner GIMP, men det var liksom inte... nåt jag lyckades använda. Jag behöver PS och jag behöver det nu! Försöker ta ner en 30 dagars Trial-kopia, men det går så segt så jag vet inte om systemet klarar av det. Blah.

Annars är jag mer eller mindre ikapp med vad jag skulle göra; alla illustrationer är tuschade (och minst hälften är scannade), illustration 1 för Kåridåren är klar, halvsidas anywayz för Kåridåren är klar sånär som på redigering, skolarbetet har jag iofs inte kollat in än, men jag skickade in assignment no.1 i alla fall, it's gotta count for something, right?

Lilla anywayz i tryck för första gången, det är nästan så man blir lite rörd...

anywayz... lovingly mocking since 2005!

Inga kommentarer: