I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-09-28

Life in plastic is fantastic!

Geez... följde en reklamlänk som såg kul ut och hamnade på en sida som säljer samlardockor.

Extremt dyra samlardockor. Eller i alla fall ganska dyra.

Vad sägs om en Cher-docka á la 80-tal, till exempel? Eller några av huvudkaraktärerna från Grease?


Ok, jag erkänner; jag är jättesugen på en Kirsten Dunst-docka från Spiderman. För det är ju bara sååå coolt. Och hade jag massvis med pengar hade jag säkert shoppat järnet just nu. Men, seriöst. Är det inte rätt trist när vuxenintressen tar över lekvärlden? Jag menar, jag kan tänka mig en Audrey Hepburn-docka. Men Barbie och hennes gelikar ska väl ändå vara något lektåligt, inte ett dyrt samlarobjekt för vuxna freaks? Ärligt talat?

Personligen är jag gärna ett freak. Att det finns de som är freakigare är dock lite läskigt.

Inga kommentarer: