I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2007-08-19

Blörk

Sökte Webbdesign-programmet här i Syndsvall, de har eftersläpp på lediga platser. Insåg först efter att jag sökt att de kräver Matte C... *le sigh*

Jag tentade upp B-kursen i matte på folkhögskola, eftersom det av någon anledning krävs i de flesta Medieinriktade utbildningar; jag har aldrig fattat när eller hur jag skulle haft nytta av det. Till dags dato: icke ett smack. Efter DMD i Örebro känner jag mig ganska redo att skutta på Webb-vadsomhelst, det vore ju rätt tarvligt om en liten skrutt-kurs i gymnasiematte skulle få lov att stå i vägen för min personliga utveckling... Wen shall see how to get around denna lilla petitess, methinks.

Jag blev hel-taggad när jag såg att det fanns platser kvar på Webb, nu känner jag mig rätt omotiverad igen. Det finns platser på Nätverksdrift/Webbapplikation (som inte kräver extra matte; föklara det, den som kan), men... njäe. Det finns platser på Information och PR också, men jag är verkligen inte hungrig på att läsa MKV.

Bored now.

Inga kommentarer: