I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-02-23

Gamla Disney-synder

Att Hitler skulle ha varit en "Disney-tecknare" är väl ändå att ta i när det gäller gammal fanart? Sluta tramsa, aftonbladet. Alla tecknare, konstnärer och merparten av alla 6-13-åringar har garanterat nån liten Disney-bild i en låda någonstans, yours truly tecknade en gång en, som jag tyckte, mycket lyckad Pochahontas som jag sedan gav bort.

Efterlysning: Om du som fick den läser det här kan du väl skicka in bilden till Aftonbladet, så kan jag också få göra Disney-skandal? Jag kan se rubriken framför mig: "Tusentals okända Disney-tecknare träder fram" ...

Ikväll ska jag melodifestivala med Los Padres och O, troligtvis hejar vi på BWO. Är det inte dags att skicka nåt riktigt kul och glatt till Eurovision?

I övrigt undrar jag varför alla mobiler är så fyrkantiga och fula just nu? Börjar känna att det kanske, möjligen skulle vara på tiden att köpa en ny nalle, men inga lockande objekt finns på marknaden. Faktiskt inga alls. Det är lite illa.

Inga kommentarer: