I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-01-23

Stryk mig medhårs, för då mår jag som bäst.

Små saker kan vara fantastiskt uppiggande. Små saker som att ta sig tid att måla naglarna eller diska (helst inte i kombination, dock), eller att solen skiner. Små saker som brist på stress, pengar på banken och allmänt välbefinnande.

Har shoppat för första gången på evigheter, lite kläder men även sånt som jag inte ansett mig ha råd med; DVD-skivor, lim, betala förseningsavgift på biblo... OK, det sista var mindre kul, men ändå. Jag har beställt kurslitteratur och i helgen ska jag på bio. Jag har köpt en (jättesöt) Mp3-spelare från Tradera, hoppas bara att den ankommer som förmodat. Jag är ny på auktionsmarknaden, litar inte på folk än... det är mer av en kalkylerad risk. But ain't life alwayz?

2008 kommer att bli mycket, mycket bättre än 2007. We can all be heroes.

Inga kommentarer: