I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-03-20

Ge mig Krokus

Varför ska DevArt alltid fucka upp så fort jag ska lägga upp någonting?
Det är en fråga man kan ställa sig. Men nåt svar lär man ju knappast få.

Det är en sån där sak som att saker alltid misslyckas med att falla i papperskorgen, eller att det prompt ska snöa två dagar före påsk...
Jag menar DIG, Västernorrland-snö. Vi är inte roade, ska du veta. Särskilt som jag hört ryktas att de redan har krokus nedåt landet... jag älskar krokus!!! Bleh.

Nu lyckades jag välta papperskorgen också. Det är väl en sån dag, helt enkelt... Fast en rätt bra dag, för att vara sån. Vi jobbade på våra RPG-karaktärer idag, jag som är novis på området tycker ändå att jag snickrat ihop en fin och någorlunda komplex karaktär åt mig. Hoppas bara att det blir lika fint rakt igenom.

Slängde ihop en färglagd version av "Got Your Back", för skojs skull placerade jag ut Daddy i en bakgrund också. Inte helt illa pinkat. ^_^



Imorgon Inatt åker jag till landet Blåkulla, tur att jag var förutseende nog att gå och skaffa mig mobilt bredband i somras, så jag har connection vart än jag går. Tur även att jag skaffade sagda bredband innan jag insåg att det var en trend... jag brukar inte haka på trender just när de är som hetast. Jag föredrar att ligga lite före eller efter, så jag får vara ensam om mina prylar. Det är lite roligare så.

Nu verkar det vara Striptease-aerobics på TV. Läskigt värre.

Inga kommentarer: