I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2009-08-10

Meme

Plockat från diverse bloggar

Nämn något som gjorde dig glad igår: SVT play gjorde mig glad.
Det sista du sa högt: "Jag är ju här."
Det senaste någon sa till dig: "Äääeeeeei!"
Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, cola, vatten igen.
Vad var det senaste du åt: Hemlagad Lion bar.
Vad var det senaste du köpte: Tre liter mjölk.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Nåt mörkt träslag.
Vad är det för väder hos dig nu: Varmt men lite disigt.
Godaste glassmaken: Choklad. Såklart.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vad är det för något?
Drömmer du mardrömmar: Nej.
Trivs du med ditt jobb: Well, in theory.
Favoritklädsel: Den lilla svarta.
Favoritlåt just nu: Boom Boom Ba är en given hit.
Vad ser du om du tittar till höger: Grön gardin och discokula.
Vad gör dig glad just nu: Jag har ingen tid att passa imorgon.
Vad ska du göra härnäst: Äta middag.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt, going on ambidextrous...
Humör just nu: Stigande irritation pga modem som kopplar ner sig.
Favoritgodis: Choklad. Såklart.
Kläder just nu: Linne och mjukisbyxor.
Sommarplaner: Flyta med strömmen och förhoppningsvis få bada.
Hur många kuddar sover du med: Tre. One for me, one for I and one for myself.
Spelar du något instrument: Inte aktivt, men jag har spelat flöjt och saxofon.
Morgon eller nattmänniska: Det är ju kvällarna som är trevligast.
Vad är viktigast för dig: Freeeedooooooooom!
Är du kittlig: Inte så att det märks.
Snarkar du: Bara om jag är trött på gränsen till död.
Stjärntecken: Lejon.
Äckligaste insekten: Måste vara fästingen.

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack. Nu har jag fått Boom Boom Ba på hjärnan ^^

Sliven sa...

Vassego!