I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2009-05-21

Lagd röst ligger

Nu har i alla fall jag röstat till EU-valet. Har du? Om inte, kan du testa dig här och se vilket parti som ligger närmast dina åsikter. Sedan kan du rösta på något helt annat, så var åtminstone fallet för mig.

Känns skönt att ha det avklarat. Jag har faktiskt aldrig röstat på vallokal, bara förhandsröstat. Nästa val kan vi väl sms-rösta, det skulle vara så bekvämt? På bilblioteket här hade de för övrigt ett ganska bra utbud av valsedlar, jag hade väntat mig skralare valmöjligheter. Faktum är att de hade alla partier - utom mitt! Typiskt. That's what the blanks are for, folks.

Nu ska jag kila ut och handla, så att jag kan tillbringa heeela långa helgen inomhus. Det gäller att passa på, liksom. Jag bunkrar upp med egentid och sovtimmar. Kanske håller lagret några veckor, i alla fall?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu