I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2009-05-11

Klicka eller klistra.

Jag är inte bara serietecknare, bloggare och stencool, jag är blivande förälder också. Därför tycker jag att det är värt att registrera mig på Rädda Mammorna - Blogguppropet och klistra in en kodnsutt i min blogg. Via den kan Du, kära läsare/fan/stalker välja att skänka pengar till Röda Korsets insamling. Eller så kan du gå med i kampanjen och sätta en insamlingsswidget på din egen blogg. Either way is fine.

Den som idag önskar se världen från en ljusare sida kan istället passa på att betala sin Internetavgift och jävlas lite med det byråkratiska systemet. Tipstack till Bloggvärldsbloggen.

Ute blåser sommarvind. Men det blir kallt när solen går i moln. Funderar på om jag borde styra upp den här dagen på något sätt, eller helt enkelt nöja mig med min HTML-gärning för mänskligheten. (XHTML? I should know this stuff... )

Inga kommentarer: