I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2009-02-19

Just another day

Sitter och väntar på ett mailutskick om en lägenhet. Vet redan att jag kommer att få erbjudande på den, men jag får inte gå in på hyresbolagets hemsida och tacka ja förrän mailet kommer, för då skickas kanske inget mail ut och då får jag inte veta vem jag ska kontakta för lägenhetsvisning. Stor suck systemfel, säger jag om det. Men det är bara att bita ihop.

Det är i övrigt soligt och fint, men även kallt. Jag tycker rent logiskt att snö borde smälta när solen skiner. Vad bryr jag mig om sportlovshungriga barn med rosiga kinder? Det är VÅR jag vill ha! Snöfri, tussilagostinn vår med solsken i blick. Det är det som är min tekopp.

Things to do in Syndsvall when you're dead pregnant temporarily between jobs:

  • Sova
  • Surfa
  • Läsa Harry Potter
  • Strunta i att städa
  • Se Eureka på DVD
  • Glömma bort att boka tvättid
  • Söka extrajobb man egentligen inte vill ha

  • Undrar om de har skickat ut mitt lägenhetserbjudande än?

    Inga kommentarer: