I DO IT MY WAY
 I DO IT MY WAY I DO IT MY WAY

2008-11-08

Just making an observation

Jag hade tenta i fredags, vetenskaplig metod. Det var inte jätteroligt, men förhoppningsvis slipper jag skriva om. När jag inte vet vad jag ska skriva på en fråga, brukar jag gissa och snickra ihop något som ungefär skulle kunna passa inom området som efterfrågas. Med blandat resultat, beroende på vilket ämnet är. I mina humanistiska tentor har det funkat ganska bra, i de naturvetenskapliga något sämre. Jag utgår ifrån att det beror på att naturvetenskap har mindre utrymme för att tänka utanför ramarna. Oftast brukar jag tänka långt utanför och lite vid sidan om själva tavlan. It's a miss-match.

Nedan: ett exempel på vad min tenta (inte riktigt) handlade om. Ut och lev rövare nu, kidz.

Inga kommentarer: